Velkommen til Lumby og Stige Kirker

Løb og snobrød i præsteskoven!

Torsdag den 18. juni vil vi gerne invitere alle børn, der har lyst, til at komme med ud i præsteskoven til et lille løb, til sang og en historie, og til snobrød og pølser.

Vi begynder kl. 16.30, hvor vi samles ved madpakkehuset og synger et par sange sammen, hvorefter alle kommer på et lille løb rundt i skoven. Kl. ca. 17.30 bager vi snobrød over bål, og vi får en pølse til brødet. Inden vi går hver til sit, synger vi en aftensang og får en historie.

Velkommen til alle, store og små, der har lyst at være med i skoven en sommereftermiddag og -aften og nyde natur og fuglesang i det fri. Man må gerne tage et fiskenet med, der kan bruges ved søen – nok ikke lige til at fange fisk med, men måske går en haletudse eller to i maskerne, og der vil være nogle havespil, man kan lege med.

Af hensyn til snobrød og pølser vil vi gerne bede om tilmelding til kirkekontoret på lumby.sogn@km.dk eller på tlf. 66 18 70 66 senest fredag den 12. juni. Vi glæder os til at se jer!

 

Her kan du læse søndagens tekst.

Accepter cookies fra dette website

Dette website bruger cookies til at følge din adfærd og for at forbedre brugeroplevelsen på sitet.

Du kan altid slette gemte cookies i dine browserinstillinger

Jeg accepterer ikke cookies Jeg accepterer kun funktionelle cookies Jeg accepterer alle cookies